"Zdarzają się spotkania z obcymi ludźmi, którzy stają się dla nas szczęśliwą gwiazdą,
gdy nam pomogą nawet jednym słowem, gestem, uśmiechem..." (Barbara Jakob)


Składniki:

środa, 24 marca 2010

**Sałatka z czerwoną fasolą i selerem**

Przepis na tę sałatkę dostałam kiedyś od mojej Przyjaciółki Moniki, z którą siedziałam w jednej ławce w liceum. Jest to jedna z moich ulubionych sałatek. Robi się ją bardzo łatwo i szybko. Doskonale nadaje się na różne imprezki, albo na świąteczny stół :)

Składniki:
4 jajka
1 puszka czerwonej fasoli 
1 puszka kukurydzy
0,5 puszki zielonego groszku 
5-6 ogórków konserwowych 
1 słoik selera w paskach 
2-3 łyżki majonezu
przyprawy (sól, pieprz, papryka, majeranek, itp.) 

Wykonanie:
Ugotowane jajka oraz ogórki konserwowe drobno pokroić. Wszystkie składniki dokładnie wymieszać, dodać majonez i przyprawy. Ozdobić z fantazją :)

Smacznego!


11 komentarzy:

  1. Bardzo lubie salatki z marynowanym selerem. Mam nawet jeden przepis, ktory podobie jak Ty dostalam od kolezanki. Nie robilam jednak jeszcze nigdy takiej salatki, jak Twoja, z dodatkiem czerwonej fasoli i groszku (ja daje tylko kukurydze, bialko z jajka, orzechy wloskie i ew. rodzynki) :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię podobną sałatkę. Tylko dodaję jajka i żółty ser. Bardzo, bardzo ją lubię. Jest pyszna !!!


    Dobrej nocki Kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ivon - ja tez dodaje jajka ;) A zolty ser drobno kroisz, czy ucierasz na tarce?
    Milego dnia :)

    Majka - z checia skorzystam z Twojego przepisu, masz go moze u siebie na blogu?

    Zuza :)

    Pozdrawiam Was ze slonecznego i w koncu wiosennego Malmö :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czerwoną fasolę, mogę wyjadać nawet samą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie kolorowo :-)

    chyba nie ma sałatki, której bym nie lubiła
    więc i Twojej z przyjemnością bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu - ja rowniez bardzo lubie czerwona fasole :)

    Asiejko - nic prostszego - zrobic i posmakowac ;)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zbieg okoliczności - zajadałam się tą sałatką u koleżanki na imprezce tydzień temu :)) tak bardzo mi posmakowała, że robie ją na święta ;) (mam nadzieję, że teściom też posmakuje ;D))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Jukejko - na pewno posmakuje, przeciez jest pyszna ;)
    Pozdrawiam cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja corcia podobna zrobila na Wielkanoc, ale dodala jeszcze miesko z gotowanego kurczaka, a zrezygnowala z zielonego groszku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O sałatka:)
    Margareto, co się dzieje?
    Dlaczego Cię nie ma z Nami????:(
    Pozdrówka, wracaj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam do komentowania. Pozdrawiam gorąco :)

Zapraszam ponownie do mojej kuchni :)

Zapraszam ponownie do mojej kuchni :)
© Copyright 2010-2012 by Margareta