"Zdarzają się spotkania z obcymi ludźmi, którzy stają się dla nas szczęśliwą gwiazdą,
gdy nam pomogą nawet jednym słowem, gestem, uśmiechem..." (Barbara Jakob)


Składniki:

środa, 10 marca 2010

**Kuchnia od kuchni**

Kuchnia, to nie tylko miejsce, gdzie przyrządzamy i zjadamy posiłki. To nie tylko nasze "królestwo" o określonej powierzchni kwadratowej. Kuchnia posiada także wnętrze, które może dużo powiedzieć o nas samych, posiada również "okno na świat" :) U nas jest to okno balkonowe - akurat tutaj mamy balkon. Uwielbiam widok z okien naszego mieszkania - o każdej porze roku, pod warunkiem, że świeci słonko ;) Od czasu do czasu podzielę się z Wami moim widokiem, a może i Wy pokażecie swój? :) Na początek mały "przekrój" przez wszystkie pory roku: (kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)

Wiosna:

Lato:

Jesień:

Zima:

10 komentarzy:

  1. Masz racje kuchnia to nie tylko kuchnia... U nas w tym pomieszczeniu spedza sie najwiecej czasu takze i wolnego... Widoki masz przepiekne az Ci zazdroszcze Gosiaczku

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!!! Ileż ja bym dał za taki widok z okna.. Iście bajkowy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny widok. I ten kosciolek... Na starym mieszkaniu z mojego kuchennego okna widac bylo dachy domow i wieze z zegarem z pobliskiego kosciola. Teraz z mojej kuchni tez wychodzi sie na taras. Niestety nie mam tak pieknych widokow jak Twoje bo zaraz obok stoi dom sasiada :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie, ze Wam rowniez spodobal sie moj widok :) Zapraszam do pokazania swojego ;)

    Pozdrawiam i zycze milego, slonecznego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuń jak masz cudnie !!!! Jak z bajki !!!!! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, Ivon - bardzo mi milo, ze tak Wam sie spodobal moj widok :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No piękny masz ten widok, Gosiu!
    :)
    Cudnie i bajkowo.
    Ależ świetne jest to obserwowanie pór roku.
    Mamuuusiu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny masz Gosik widok z kuchni!: ))) ja mam fatalny ale za to ladny mam z pokoju :P
    pozdr. cieplutko Lavia
    p. fajna ta Twoja kulinarna stronka

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Lavia :)
    Dopiero dzisiaj przeczytałam Twój komentarz hihi :) Wstyd, ale tak rzadko tu zaglądam ostatnio, zaniedbałam mojego bloga... W każdym razie dziękuję za miłe słowa :) My widok z kuchni i pokojów mamy taki sam :)
    Pozdrawiam cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam do komentowania. Pozdrawiam gorąco :)

Zapraszam ponownie do mojej kuchni :)

Zapraszam ponownie do mojej kuchni :)
© Copyright 2010-2012 by Margareta